آموزش عکاسی در کرج

درتاریخ  24 سپتامبر 2020، کمپانی  Canon تولید و عرضه دوربین جدید فیلمبرداری حرفه ای  EOS C70، را به عنوان جدیدترین  محصول افزوده شده به سیستم دوربین های Cinema EOS خبر داد. این دوربین جدید با استفاده از پایه لنز RF Canon، به نوعی به یک طراحی جمع و جور و سبکی دست یافته است و از قابلیت فیلمبرداری  با نرخ فریم ریت بالا در  4K/120P پشتیبانی نموده و امکان دستیابی به یک بیان بصری غنی را ممکن می‌سازد.

نمایندگی دوربین کانن

وارد عصر جدیدی از فیلمسازی شوید

دوربین کانن EOS C70  اولین دوربین در سیستم  Cinema EOS  است که به پایه لنز های مانت  RF مجهز شده است و با استفاده از این امکان ؛ این دوربین را با هر یک از لنزهای RF از سیستم EOS R Canon سازگار می کند. هنگامی که این دوربین به همراه یک آداپتور Mount EF-EOS R 0.71x (فروش جداگانه) مورد استفاده قرار می گیرد مجموعه گسترده لنزهای EF سری 2 کانن را نیز  پشتیبانی می کند و امکانات بی‌شماری را برای فیلم‌برداری خلاقانه در اختیار کاربران قرار می دهد .

آموزشگاه عکاسی در کرج

نوید عملکرد مشابه EOS C300 در بدنه بسیار کوچکتر

EOS C70 با داشتن سنسور 4K Super 35mm CMOS DGO (خروجی افزایش دوگانه)، می‌تواند ویدیوهای 4K با کیفیت بالا در رنگ‌های 4:2:2 (10 بیت) ضبط کند که درجه‌بندی غنی را حتی در محیط‌هایی با کنتراست بسیار بالا ارائه می‌کند. که محدوده دینامیکی بالایی را می طلبد. علاوه بر این، این دوربین به پلت فرم پردازش تصویر DIGIC DV7 مجهز شده است که قادر به پردازش با سرعت بالا است و کاربران را قادر می‌سازد تا فیلم‌هایی با نرخ فریم بالا 4K/120P روی کارت‌های SD استاندارد UHS-II ضبط کنند.

نمایندگی دوربین کانن

سنسور DGO از نوع Super 35

سنسور سوپر 35 میلی‌متری DGO کانن که به همراه دوربین های  EOS C300 Mark III معرفی شد، قلب تصویربرداری  در EOS C70 جدید است و نوید عملکرد مشابه برادر بزرگ‌ترش را در بدنه ای بسیار کوچک‌تر می‌دهد. با استفاده از این دوربین می توان تصاویری با دامنه دینامیکی بالا تا 16+ استاپ را  با نویز بسیار کم می توان به دست آورد  و امکانات خلاقانه بسیار زیادی را در زمان پس پردازش تصویر در اختیار داشت .

نمایندگی دوربین کانن

امکانات نامحدود

دوربین کانن  EOS C70حتی با وجود برخورداری از  یک بدنه جمع و جور، دارای دو ترمینال مینی XLR، ترمینال های میکروفون و هدفون 3.5 میلی متری، پورت ورودی/خروجی BNC TimeCode و ترمینال HDMI با اندازه کامل است که از خروجی تصویر 4K 10-bit پشتیبانی می کند.

نمایندگی دوربین کانن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *